Sjef i 30 – grunnpilar nr 2.

Den enklaste måten å ete sunt på, er å ha sunn mat i skapet.

Det sa ein av kursdeltakarane mine på eit voksenkurs ein gong. Det lagra eg! Så enkelt, men likevel så vanskeleg. Brendon Burchard seier; «Du veit kva du bør gjere. Gjer det!»

HELSEDIREKTORATETS KOSTRÅD

  1. Ha et variert kosthold med mye grønnsaker, frukt og bær, grove kornprodukter og fisk, og begrensede mengder bearbeidet kjøtt, rødt kjøtt, salt og sukker.
  2. Ha en god balanse mellom hvor mye energi du får i deg gjennom mat og drikke, og hvor mye du forbruker gjennom aktivitet.
  3. Spis minst fem porsjoner grønnsaker, frukt og bær hver dag.
  4. Spis grove kornprodukter hver dag.
  5. Spis fisk til middag to til tre ganger i uken.Bruk også gjerne fisk som pålegg.
  6. Velg magert kjøtt og magre kjøttprodukter. Begrens mengden bearbeidet kjøtt og rødt kjøtt.
  7. La magre meieriprodukter være en del av det daglige kostholdet.
  8. Velg matoljer, flytende margarin og myk margarin, fremfor hard margarin og smør.
  9. Velg matvarer med lite salt, og begrens bruken av salt i matlaging og på maten.
  10. Unngå mat og drikke med mye sukker til hverdags.
  11. Velg vann som tørstedrikk.
  12. Vær fysisk aktiv i minst 30 minutter hver dag.

Mitt mål i juni 2020 er;
Ete det eg tåler, unngå eller minimere det eg er intolerant mot. Halde meg til 80:20, dvs ete sunt største delen av veka, men unne meg laurdagskos. Eg skal ete grov kornmat, meir frukt og grønt, drikke vatn som tørstedrikk osv.

For sukkeravhengige.

Viss du er sukkeravhengig anbefaler eg deg å «go Cold Turkey», dvs kutte ut ALT! Eg tok tre veker i august 2007, og det funka! Eg unngikk inntil brunost, tørka bær, leverpostei viss det inneholdt sukker, eg las alle innholdsfortegnelser og unngikk alt av sukker, søtstoff og søt smak. Etter denne detoxen har det vore null problem å slutte med sukker igjen etter ein sukkerholdig periode, typisk mai og desember. Eg har vore lenger periodar utan sukker etter detoxen, men har ikkje hatt dei samme reaksjonane som eg hadde første gongen. Eg fekk ein falsk søt smak i munnen, hadde abstinenser osv.

Change 9

Eg kjem også til å ta ein runde med change 9. Og å halde fram med f15-programmet. Men det treng ikkje du gjere for å vere med på utfordringa. Grunnen til at eg velger c9 og f15 er at då får eg ferdige program, både med mat og trening. Eg har teke c9 fleire gonger, og elskar det! Følelsen eg får i kroppen kunne eg ønskt meg for alltid. Men eg veit jo det at eg ikkje kan leve på programmet. Men eg får ein kickstart på helse- og energinivå. Denne gongen møter eg c9 med viten om mine eigne intoleranser, slik at eg kan ta hensyn til dei når eg går over til normalen igjen. Viss du vil prøve c9 og f15-pakkane, så send meg ei melding, så bestiller eg til deg.

Eg tok ein hårprøve og fekk tilbake rapport om blant anna kva matvarer eg reagerer på og kva vitaminer og mineraler eg har mangel på. Eg har nesten vore tre veker på «diett», og merkar det godt på blant anna søvn og at eg er bedre av den kroniske forkjølinga mi som har fulgt meg i heile 2020. Eg unngår t.d. poteter, havregryn, rugmjøl, olivenolje og tilsaman 16 forskjellige matvarer. Men mjølk, kveitemjøl og alle ting «alle» ikkje tåler, det er eg ikkje intolerant mot. Ja, ja. Det går heilt fint, familien vart super-happy over at eg ikkje tåler havregryn, for det pleier eg blande inn i ALT, til deira store frustrasjon.

Eit tips er å gå på skattejakt i grønsaksdisken, der har eg oppdaga masse spennande!

Bli med!

Klem,
Gudrun

Facebook Comments

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *